Korkealaatuisiin sauna- ja sisutuspaneeleihin erikoistun pirkanmaalainen Karava ymmärtää jatkuvan näkyvyyden ja modernin markkinoinnin päälle.

– Meille on tärkeää olla jatkuvasti näkyvillä siellä, missä meillä on mahdollisuus kohdata asiakkaamme, etenkin somessa ja Googlessa. Meidän kilpailuetuja ovat yksilöllisyys ja laatu, ja sen pitää näkyä myös kaikessa markkinoinnissa, Karavan toimitusjohtaja Jaakko Soini toteaa.

Karavan jatkuva näkyvyys perustuu Puun sielu -blogiin, jossa pohdiskellaan syntyjä syviä saunoista ja sisustamisesta.

Blogi toimii jatkuvan näkyvyyden selkärankana, jonka ympärille rakentuvat muut toimenpiteet, kuten uutiskirjeet sekä orgaaniset ja sponsoroidut postaukset. Kokonaisuuteen kuuluvat myös uusien markkinointilupien jatkuva kerääminen, kansainväliset uutiskirjeet sekä Google Ads -mainonta.

Suhde tekee Karavan jatkuvan sisältö- ja asiakkuusmarkkinoinnin avaimet käteen -periaatteella, suunnittelusta tuotantoon.

– Homma rullaa kitkatta. Minun ei tarvitse kuin kommentoida ja hyväksyä materiaalit. Useimmiten riittää pelkkä hyväksyntä, Jaakko hymyilee.