Asiakkaamme ovat toivoneet käytännönläheisiä ja kevyitä tapoja kohentaa markkinointiviestintää – niinpä suunnittelimme pari työpajakokonaisuutta vastaamaan haasteisiin, joihin moni toivoo uusia tai pävitettyjä ratkaisuja.

Merkittävämpää uusasiakashankintaa -työpajapaketti auttaa tuloksellisemman uusasiakashankinnan tekemisessä

Luomme asiakkaan myynnin ja markkinoinnin kanssa yhdessä asiakasymmärrykseen perustuvan uuden toimintatavan ja viestisisällöt.

Kun ymmärrämme asiakasta, voimme luoda aidosti kiinnostavan asiakaspolun ja viestisisällöt. Työpajoista ei jää käteen suunnitelmia paperilla vaan julkaisuvalmis materiaali asiakashankintaan sekä konkreettisia esimerkkejä tulevaisuuteen.

TAUSTALLA:

Tuloksellisemman uusasiakashankinnan saavuttamiseksi Mainostoimisto Suhteen missio on saada myynnin ja markkinoinnin tyypit ahertamaan saman pöydän ääreen – edes hetkeksi.

FAKTAA:

  • Uusien asiakkaiden hankkiminen on vaikeutunut digitaalisessa ympäristössä
  • Oman äänen kuuluviin saaminen on vaikeampaa kuin koskaan
  • Asiakkaat tunnistavat entistä etevämmin falskit mainoslauseet

Vastuullisuus arvolupaukseksi -työpajakokonaisuus pyrkii ratkaisemaan vastuullisuusasioista viestimisen aitousongelmaa.

Tavoitteena on asiakasta kuunnellen löytää yrityksen toiminnan kannalta relevantti vastuullisuusteemainen arvolupaus.

Aidosti asiakasta kiinnostava arvolupaus valjastetaan markkinointiviestintään niin, että sillä on kaupallistakin arvoa. Työpajojen aikana rakennetaan julkaisuvalmis markkinointiviestinnän kokonaisuus, jotta lupaukset eivät jäisi vain sanahelinäksi verkkosivujen vastuullisuus -sivulle.

TAUSTALLA:

Tyypillinen kuvaus yrityksen vastuullisesta arvolupauksesta lupaa kaiken ja näin ollen ei mitään.

Saadaksemme asiakkaidemme luottamuksen ja arvostuksen lupauksen on oltava yrityksen toiminnan kannalta relevantti ja riittävän konkreettinen sekä helposti ymmärrettävä. Parhaimmillaan sellainen, joka luo kilpailuetua.

FAKTAA:

  • Asiakkaiden odotukset yrityksen vastuullisesta toiminnasta ovat muuttuneet nopeasti
  • Vastuullisuuteen liittyvät lait ja EU-direktiivit ovat tiukentumassa
  • Asiakkaat tunnistavat entistä etevämmin viherpesun ja päälleliimatut korulauseet

Varaa lyhyt esittely Suhteelta, niin kerromme tarkemmin sinua kiinnostavan työpajan sisällöstä ja hinnasta: varaa tästä tai sähköpostitse laura@suhde.fi